2425 PROCESO ADMISION A MEDICINA (I)

Estás Viendo:
2425 PROCESO ADMISION A MEDICINA (I)

UAB
Me han contestado a la solicitud de información de datos de matriculados:
Benvolguda,

Us comuniquem que en data 12 de setembre de 2024 hem rebut la vostra sol·licitud d'accés a informació pública (sol·licitud 2024-020-TRN).


La vostra sol·licitud serà analitzada per tal de comprovar si es dóna algun dels supòsits d'inadmissió establerts a l’article 29 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Així mateix, us informem que la competència per a resoldre aquesta sol·licitud correspon a la secretària general de la Universitat, i que la persona responsable de la tramitació és la cap de l’Oficina de Coordinació Institucional.

També us informem que el termini per a la resolució de la vostra sol·licitud finalitza el dia 12 d'octubre de 2024, a excepció que es resolgui la pròrroga d’aquest termini de conformitat amb l’article 33 de la mateixa Llei.

D’altra banda, us informem que, de conformitat amb l’article 71.5 del Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública, un cop transcorregut el termini per resoldre la sol·licitud d'accés sense que hagi estat dictada i notificada una resolució expressa, el sentit del silenci és estimatori, llevat que o bé concorri algun dels límits establerts a la Llei 19/2014, del 29 de desembre, o bé una norma amb rang de llei prevegi un silenci desestimatori.

Finalment, també us informem que contra l’eventual acte presumpte per silenci podríeu interposar un recurs potestatiu de reposició previ al contenciós administratiu davant el rector de la UAB en el termini de tres mesos a comptar des de la presentació de la vostra sol·licitud, així com una reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública.

Ben cordialment,

Esperemos que me acaben enviando los datos lo antes posible 🙏 si más personas queréis ayudar a que el proceso Cataluña sea un poco más transparente, podéis enviar la solicitud a través del Portal de Transparència de la UAB en el apartado de Accès a la informació pública.

¡Ánimos a todos los que seguimos esperando que esto aún no ha acabado! 🙏💓
 
Mi experiencia el año pasado en relación con las universidades catalanas fue un desastre. De hecho me contestaron en Noviembre y me indicaron que si bien estaban obligados a cubrir todas las plazas, el proceso se daba por acabado y los datos se publicarían en febrero del 2024.

:rolleyes:

Nos quedamos sin plaza en la publica por 0,001.

Animo y perseverancia.
 
Buenas. Me han contestado justo con lo que me imaginaba...

RESPUESTA DE LA UNIDAD TRAMITADORA EN CASTILLA-LA MANCHA
Los datos que podemos ofrecerle son los que están en la página web y en su preinscripción en lo demás no podemosayudarle. Lo único que le puedo decir yo es la nota de corte del último llamamiento en Albacete que no ha salidopublicado lo demás es lo que hay publicado.
La nota de corte del día 12 fue de 13,002 que es la nota del último alumno que entro en AlbaceteR
 
Atrás
Arriba