ENHORABUENAAAAdmitido en Santiago con 12,987
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
ENHORABUENAAAAdmitido en Santiago con 12,987
En serio?? Madre mía, me va a dar algo!! Muchas graciassCreo que si carmen!! Pq sale odontologia liberada
Siii!!! Tú primera plaza de medicina!!!! Por fin.En serio?? Madre mía, me va a dar algo!! Muchas graciass
Nota! Por favorYo tambieeeeen!!!
Tengo 12,978Yo tambieeeeen!!!
Convocatoria | Orde preferencia | Cota | Ensinanza universitaria | Campus | Estado | Nota admisión |
---|---|---|---|---|---|---|
Ordinaria | 1 | Xeral | 40220 - Grao en Medicina | Santiago de Compostela | Pechada | 12.879 |
Ordinaria | 2 | Xeral | 40250 - Grao en Odontoloxía | Santiago de Compostela | Convocado | 12.879 |
Vale gracias, busco nota inferior 12,965Tengo 12,978
OLEEEEEEEEEEAdmitido en Santiago con 12,987
tú hija Esta admitida en odontología!!!! Pero no medicinaAcceso a titulacións con limite de prazas do Sistema Universitario de Galicia. Prazo 1
Convocatoria Orde preferencia Cota Ensinanza universitaria Campus Estado Nota admisión Ordinaria 1 Xeral 40220 - Grao en Medicina Santiago de Compostela Pechada 12.879 Ordinaria 2 Xeral 40250 - Grao en Odontoloxía Santiago de Compostela Convocado 12.879
LISTA DE ESPERA
Despois de cada asignación de prazas e durante o período de matrícula, o alumnado que non se matricule, deberá confirmar A TRAVÉS DA PROPIA APLICACIÓN NERTA, o interese en seguir nas listaxes de espera (de non confirmalo, entenderase que xa non ten interese nas titulacións solicitadas e decaerá nos seus dereitos).
Buenos días ¿Alguien lo entiende?
Admitida.Enhorabuena¡¡¡¡¡Buenos días, saben que quiere decir esto?
![]()
Enhorabuena!! Estamos orgullosos de tí y de tú esfuerzo llegar hasta aquiA mi también me han enviado un mensaje y en Nerta pone convocado. Por lo que entiendo que estoy admitido también!. 13,410