Contestación de UPF
Benvolguda senyora,
D'acord amb el previst a l'article 27.5 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, a l'article 56 del Decret 8/2021, de 9 de febrer, així com en la Normativa per la què es desenvolupa la legislació de la Transparència i el dret d'accés a la informació pública a la Universitat Pompeu Fabra, us comuniquem la recepció a l'Oficina de la Secretaria General de la UPF de la vostra sol·licitud d'accés a la informació pública, tot indicant-vos el següent:
Data de recepció: 28 d'octubre del 2021
Òrgan responsable de resoldre la sol·licitud: Secretari generalData màxima per a resoldre la sol·licitud: 29 de novembre del 2021
Unitat responsable de la tramitació: Oficina de la Secretaria GeneralUn cop transcorregut el termini per resoldre la sol·licitud d'accés sense que hagi estat dictada i notificada una resolució expressa, el sentit del silenci és estimatori, llevat que o bé concorri algun dels límits establerts a la Llei 19/2014, del 29 de desembre, o bé una norma amb rang de llei prevegi un silenci desestimatori.
Contra l'eventual acte presumpte, podrà interposar un recurs d'alçada davant el rector de la UPF en el termini d'un mes, a comptar des del dia següent a aquell en què es produeixi l'acte presumpte. Igualment, podrà ser objecte de reclamació gratuïta i voluntària davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública en el termini d'un mes a comptar des del dia següent a aquell en què es produeixi l'acte presumpte, d'acord amb el previst a l'article 42 de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Cordialment,
Carla Muñoz Llos
Tècnica superior jurídica
Oficina de la Secretaria General
Pl. de la Mercè, 10-12 | 08002 Barcelona
[Tel.] 93 542 20 18
??????NO LO HE TRADUCIDO, VOSOTROS ME DECIS POR DONDE VA EL TEMA, PORQUE LE VOY A RESPONDER