¡Hola!
Por fin he tenido tiempo para enviar todos los correos a los distintos portales de transparencia de todas las univesidades catalanas y además, he aprovechado para escribir al Consell Interuniversitari para que hagan un llamamiento a todas las universidades involucradas en el procesó a ser lo más transparentes y ágiles posible.
Os dejo por aquí el escrito que he mandado a este, por si más personas os animáis a mandarlo, ya que igual desde un órgano superior pueden presionar a las universidades para que actuen como es debido.
Jo, XXXXXXX amb DNI XXXXX i d'acord amb la Llei de Transparència i la regulació de l'accés a la informació pública, em poso en contacte amb vosaltres per denunciar que la Universitat de Lleida i la Universitat Autònoma de Barcelona no estan facilitant la informació referent al procés d'admissió i matriculació al 1r curs del Grau en Medicina.
Les dades sol·licitades són:
1) Nombre de matrícules en vigor, és a dir, no anul·lades a la data més recent possible a la data de contestació de la meva sol·licitud per al 1r curs del grau en Medicina
2) Número de places oferides finalment pel curs 2024-2025
3) Nota d'accés de l'últim alumne admès per la via de les PAU
4) Data de l'última admissió realitzada
Ambdues entitats, han instat que no son elles qui disposen d'aquestes dades sino que es tracta de l'Oficina d'Accés a la Universitat qui pot proporcionar aquesta informació. No obstant, vaig posar-me en contacte amb aquesta entitat i em van indicar que eren les universitats qui havien de proporcionar-me aquest tipus de dades.
És per aquest motiu, que m'agradaria sol·licitar que des del Consell Interuniversitari de Catalunya es fes una a crida a totes les universitats catalanes per col·laborar en la transparència d'aquest procés del qual depèn l'admissió al grau en Medicina. A més a més, també sol·licito que es vetlli per la tramitació correcta i àgil de totes les anul·lacions sol·licitades fins al moment per tal que aquestes places puguin tornar a ser oferides i ocupades per alumnes en llista d'espera.
De la mateixa manera, vetllar perquè totes les places quedin ocupades per alumnes i no hi hagi cap plaça vacant al final del procés d'admissió,
Resto a l'espera de la seva resposta i de la vostra col·laboració per poder agilitzar el procés de preinscripció en les últimes assignacions pendents per aquest curs acadèmic 2024 - 2025.
Moltes gràcies per la seva atenció.
Desde aquí, dar mis gracias a todos los usuarios (
@MVP610,
@cgarc,
@paulamar,
@Sarafdez y muchos más) que nos estáis orientando con toda vuestra disposición para poder lograr nuestras deseadas y merecidas plazas.
¡Ánimo que ya queda menos!